Létezik a Kis Lépés Klubnak egy amolyan biznisz szakosztálya is, ez pedig nem más, mint az Indítóállás, amit kisebb költségvetésű cégeknek tartunk fenn. (Persze, a nagyobbacska büdzsével rendelkezőket sem tiltjuk ki innen.) A vállalatok, szervezetek nettó 10 ezer forintért pulipaneleket vásárolhatnak - minden egyes panel vitaminokban és nyomelemekben gazdag konzerv űrállatkánk számára, amitől a Hold felé fényesedik a szőre. Az 1001 pulipanelből még 920 rendelhető – senki ne érezze kirekesztve magát.
Az alapötlet az volt, hogy a kisebb cégeknél védőitalra, ásványvízre költött összegnek megfelelő értékű adományokkal lehessen feltölteni havi rendszerességgel Pulink ételes tálkáját. A magyar internet hőskorából a TeveFarm neve csenghet ismerősen, ahol makkos cipős menedzserek és lófarkas diákok futottak versenyt azért, hogy időben megtanítsák egy-egy új trükkre tevéjüket, illetve gondoskodjanak arról, hogy semmiben ne szenvedjen hiányt a szegény pára.
Meglehetősen addiktív jelenségről van szó: van például egy cég, ami egy-két pulipanel bevásárlása után annyira rákapott a cuccra, hogy ezek után már semmi nem állíthatta meg, hogy egyre nagyobb adagokban „tolja” a Pulit. Így lett a Lunir Kft. az első ezüstfokozatú szponzorunk.
Ha a magyar virtus valamire rákattan, akkor azzal a lendülettel a Voyagereket is utolérné Pulink. Már ha a magyar jellemnek legalább nem lenne annyira része a kétkedés. Miután a cégeknek sikerül leküzdeniük azt az erős kísértést, hogy egy Örkény-egypercesben való szereplésre kaptak meghívást azzal, hogy a magyar holdprojektet támogassák, általában nagyon engedékenyek a Puli irányában. A Lunir Kft. például ezt így fogalmazta meg:
"Óhatatlanul fenntartásokkal kezeljük az ilyen és ehhez hasonló bejelentéseket. Egyik oldalról ott vannak a szenzációhajhász, bolhából elefántot kreáló közlések, amire a hírverseny kényszeríti a médiumokat, másik oldalról pedig a gyanakvás: hol lehet ebben a csapda, megint valami átverés, kinek állhat érdekében, túl szép, hogy igaz legyen - és még sorolhatnánk a felmerülő kétségeket.
Magunk is efféle gondolatokkal kezdtük körüljárni ennek a csapatnak a kezdeményezését, akik közösségi támogatásra, céges szponzorokra támaszkodva hívják egy zászló alá a magyar kutatás-fejlesztés jeles alakjait, hogy a Google által szponzorált verseny keretében eljuttassák járművüket a Holdra.
Az ismerkedés során aztán kétségeink elillantak, és elsőként váltunk a Puli ezüst fokozatú támogatójává, s impozáns helyet érdemeltünk ki a Puli szemléletes indítóállásán."